2010. március 16., kedd

Költői hangulat

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 0:15
Fáj a hasam... nagyon... pedig már vettem be gyógyszert... és nap vége van de még minidg fáj. Ma tök jó volt Ádival, nagyon jó:) Hiányzott már ez az egymáshoz bújás. Ma lett Kata 20 éves. Még egyszer Boldog Szülinapot neki. Jee és tetszett neki a kis költeményem:P Ma lefordítottam a szöveget az osztálynak TÖF-re remélem tetszik majd Cilkosnak:) Ma egészen költőies hangulatban vagyok. Íme a versike a Katának( nem rimmel és nem nagy szám)


Ma van Március 15-e, azaz a Magyar Szabadság születésének napja. De én ma nem csak ezt ünneplem, hanem az én drága szobatársamat is téged, mivel ez a te születésednek a napja is, úgyhogy szeretnék nagyon Boldog 20. Születésnapot kívánni. Puszi a te lökött szobatársad.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare