2010. március 3., szerda

értem én! csak leszarom...

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 21:58
Meg a faszom kivan már.... mindenkivel...de főleg vele...neki kéne megértenie a legjobban, és a legjobban tolerálnia. Neki kéne a legkedvesebbnek lennie velem, igazán, azt hiszem ennyit elvárhatok nem? Ma is otthagytam...és baromi szarul esett de nagyon felbaszott agyilag. Nagyon nagyon... na mind1. Holnap csütörtök és csak 3 órám lesz.jjeee...utána meg doki...de én már nem reménykedem... minek? úgy is kijelent valami faszságot. Igaz hogy a pesti főorvos akihez ő küldött megmondta hogy decemberben abbahagyhatom a gyógyszer szedését, nem nekem szednem kell és terhelnem kell vele a szervezetemet. Mert én olyan vagyok a gyógyszer nélkül mint hal a víz nélkül....már faszom tele...de leszarooooooooom

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare