2010. március 30., kedd

Khm..khm..

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 0:06
Bazd meg...igen bazd meg. Csak ennyi.
Végre nem kell gyógyszert szednem már csak 7 hét. Fasza. És országos Diákparlamnetbe delegált lettem legtöbb szavazattal. És ezüst minősítés ODT-n és..és...és.... szal sok minden történt. Je

Női Logika:

Egy nő felszáll a buszra, de a tömeg miatt nem tudja kilyukasztani a jegyét, de nagyon kéne neki mivel jön a kalauz. Elötte áll egy nő, aki viszont közel áll a lyukasztóhoz.Ugyhogy úgygondolja hogy megszólítja.
"De hogyan szólítsam le? Elnézést? Ne haragudj? Bocsánat? Hello? Szia?"Majd tovább gondolkodik.
"Ez egy szép nő. Akinél bor van. Tehát férfihoz megy. Nagyon jó nő. Tehát jó pasihoz megy. De a környéken csak két jó faszi van. A férjem és a szeretőm. A szeretőmhöz nem mehet mert hozzá én megyek. Tehát a férjemhez megy. A férjemnek két szeretője van. Cathernie és Andrea. Catherine nem lehet mert ő külfölfön van.
Tehát ő Andrea.
-Ne haragudj Andrea, kilyukasztanád a jegyemet?
-Igen persze. De ne haragudjon, honnan ismerjük egymást?

Ez a hétvége nagy ..viccnek nevezhető izéja. Szal ja...olyan tök jó...fáj..de igaz:P
Fantasztikus volt a mai napom. Újból összejöttem Ádival, aminek nagyon örülök mert nagyon szeretem és fura volt ez így, mert tényleg nagyon szeretem. Nagyon...nagyon. Ja. Elvitt fagyizni este háromnegyed 8kor tegnap. Háth fagyit nem igen találtunk... nem meglepő vasárnap este háromnegyed 8kor.Úgyhogy ettünk új magnum goldot...amit nem tudtam megenni...Majd megint összkaptunk... vagyis ekkor még nem is voltunk együtt hanem ezután mondtam neki nállunk hogy akkor jah. Aztán kaptunk össze ezen a hülyeségen. De aztán végül kompromisszumot kötöttünk. Hétfőnként, partykban és fesztiválokon. Azt hiszem ez egy jó kis kompromisszum.
Telihold van... vagy lesz ergo a libidom befog mégjobban indulni. Bár nem tom ennél jobban hogy tud... na mind1. A lényeg hogy mégjobban fogom kívánni a szexet...nagyon nagyon... de nem lehet.Mert akkor elvesztem a tekintélyem. Na ilyenkor kellen egy vibrátor xD Ugye ESZTER? :P Szóval Igen ismét egy jó pár hét szexmentesen. Én ezt nem bííírom megörülök. Nekem szex kell... de nő vagyok és van tekintélyem..ergo nem fekhetek le vele... de uhhhhh..... nem bírok neki ellen állni. A hétvégén is alig ment, de tartottam magam büszke vagyok. Jeeeee. Nehezen ment de legyűrtem. Jó lenne már olvasni...de úgy sokat egy huzamba kiolvasni akötelezőket, aztán az én kis csodás szexkönyveimet. Ki akszt ez a kis buzi(nem te Ádi) na jó nem buzi...de wáááá. No mind1. Szegény Kata és Móni no meg Eszti... Ma is váá kolesz...mekkora gyökerek vagyunk vagy inkább vagyok???:P:p:P:p Loooool
Huhh de szar a kép amit mutat ez igy 0:01-kor fáj... szabályosan fáj. Ja csütörtökön összefutottam az exemmel megsem ismertem először. Szabályosan ütött az inegrület az agyamban mikor a szemem továbította a látványt az agyamnak. Ha nem látom elsem hiszem. Ja beszélgettünk kicsit.Ja  meg dokinő Palaczky Aranka azt mondta büszke rám... jee birom azt a nőt olyan jó arc. De tényleg.Tiszta laza. Cili is férjhez ment.Gyönyörű képek készültek róla. Gyönyörű képek. De tényleg mint egy fotó modell... mint egy Barbi. Gábor meg mint Ken. A lényeg hogy szépek na.Ma behívott Iginéni is:) Tök megiettem de aztán ja...csal bolond ballagásról kérdezett. Jó mondjuk sejettem, de háth kitudja...:P

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare