2010. március 17., szerda

Good Day...really

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 20:58

Tök jó katának tetszett az ajándék és Móninak is:)
Ma tanultam új Bachat lépést jó volt kicist táncolni. A busz út pedig.... no comment:) Azért jól esett az egómank de tényleg:) És jee új haj:) eddig mindnekinek tetszett. Nekem meg főleg.
Ma találkoztam az orvosommal a városban a következő beszélgetés folyt le:

-Jó napot kívánok Doktor úr
-Szia. Hát te(nyilván látszott rajtam hogy nem vagyok beteg)
-Majd holnap megyek meglátogatni a Doktor urat.
-Jól van, de időben gyere.

Fantasztikus mi. imádom azt a fazont. Olyan vicces. Szegény soha nem érti mit mondok, mert szerinte hadarok, szerintem nem xD DE NYILVÁN NEKI VAN IGAZA. Jah és kerek perec ő is kijelentette hogy hülye vagyok hogy orvosnak készülök. Ugyanezt mgetette a Palaczky Dokinő is, sőt ő szabályosan le akar bezsélni róla. Biztos igazuk van, elvégre benne vannak a szakmába. De ha egyszer annyira várom már hogy emberekben nyúlkáljak(tudom ez így kicist morbid és naturalista, de ez van). Drága kedved Marci drágám erre mit mond:

-Vivien bazdmeg te nem sebész akarsz lenni hanem hentes bazdmeg.
-Köszi Marcikám én is szeretlek.(Mellesleg megjegyzem a drága is orvos akar lenni)

Szóval ma is jó napom volt.(Végre)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare