2010. február 28., vasárnap

MODE

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 14:30
Nah ez  MODE is megvolt. Kár hogy Dugóval csak szombat este sikerült kibékülnöm :S Na mind1. Az viszont szar volt hogy Béla köcsög volt velem nagyon. Viszont Fruzsi meg annyira, de annyira aranyos hogy az csak na, ez nagyon jól esett tőle. Mitch meg kész... áhhh... annyira agyhalál volt, hogy post-itből kivágtunk ilyen fejvértet, Mitchére Kocka volt írva és rajzolva, az enyémre Domina volt írva és egy ostor meg egy bilincs volt rá rajzolva. Na most ezt felragasztottuk a fejünkre celluxal. Ezután összekötöztük a két egymás mellet lévő kezeinket celluxal. Lett egy tök fasza avataros optikai üvegszál széles sáv csatlakozónk. Ugye menni kellet vacsira, kezeink összeragasztva. Megyünk fel a lépcsőn erre benyögöm nem mered hogy a lábainkat is kössük össze. Erre Mitch- Hogy a viharba nem. Jó vissza, Pepe összekötözte a lábainkat is. Kész K.O. volt. Bal kézzel ettem, én vágtam fel a húsát. és így járkátlunk este... mindenki nagyon élvezte. Kivéve Gabit(még egyszer bocsánat). Beültünk a szobánkba, és kifestettem Mitchet, közben Dió, Fanni, Odi, Face szakadtak a röhögéstől. Mitchnek olyan bajszot, szempillát, faszpillangót rajzoltam bal kézzel hogy az valami hihetetlen. Úgy volt hogy egész este így leszünk a farsangig, csak háth baromira kellet pisilnem. Úgyhogy 1-1,5 óra összekötöttség után szétváltunk. Majd mellékelek képeket ha meglesnek.De ez fergeteges volt, meg hajnali fél 5 kor névsor olvasá. Olyan nevek voltak, hogy hátast vágtunk tőlük.  Hát ennyi. Legalább 3 napig, nem állandóan Anyára és apára gondoltam. Faszom ki van az egésszel. A tudat hogy nem tudom feldolgozni baromira aggaszt, és egyszerűen nem tudok koncentrálni, pedig rengeteg dolgozatot írok holnap. Az egész család kivan...fasza... anya holnap költözik. Apa Martin itthon marad egyedül, mert ugye én se vagyok itt. Baromira szar ez így. Csak sírni lenne kedvem egész nap. De annyit sírtam már hogy képtelen vagyok rá. Egyszerűen képtelen. 3 napig(Mode előtt) csak sírtam és aludtam. Jó kis program volt. Még olvasni sem voltam képes...hát azt hiszem nálam ez jelent valamit.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare