2010. február 19., péntek

2year 3months

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 23:42
Kurvára kell pisilnem... De kurvára nincs kedvem kimenni, mert Grey's Anatomy-t nézek de wáááá.... megkéen néznem 10-en akárhány rész Private Practice-t is hogy értsem, mert egybe ért a két sorozat és wááá...kurvára nincs időm sorozatokat nézni és ez szar... nagyon szar...


Imádom az én kis fórumos lányaimat:) Mindannyian olyan kis lököttek, és ami a legfontosabb, hogy büszke vagyok az én Evymre... nagyon büszke.

Ma vagyunk Ádival kétévháromhónaposak. és ennek nagyon örülök. És ma vúúúú...nagyon jó volt vele. már írtóra kívántam és wááá... holnap még jobb lesz, Mivel kurvára hiányom van.(Asszem ebben a bejegyzésben kicsit sokat használom a kurvára szót). De hál istennek holnap kurvára kifogom magam élni...és ezt Ádám nagyon fogja élvezni... háth még én. Úhhh.

Kikéne olvasni a Goriot apó-t de most nincs kedvem. Sokkalta inkább True Blood-ot akarok olvasni.
Azt hiszem a kimerültség a hülyeségben mutatkozik meg nálam. A francia órák adják a legnagyobb iheleteket.Például, hétfőn francia órán rátaláltam az új barátomra Loki-ra aki egy USB kábel BAZDMEEEEG. Ez mennyire beteg? Mert szerintem nagyon. De kajak . Ennyire pihent agyú nem lehetek. Egész héte úgy viselkedtem mint egy HÜLYE bazdmeg. És egyszerűen nem bírtam abbahagyni, mert jólesett, mert kikapcsolt az agyam. Csak sajnos ezzel azt értem el hogy az osztályom mégjobban utál. Vagy nem tom , nem értenek meg. No mind1.Bár lehet hogy élvezték, mert jókat nevettek, Sára mondta is hogy olyan jó volt és vicces.

De most inkább megyek és pisilok(én ezt így szeretem) és majd utána nézem tovább a Grey's-t.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare