2010. február 23., kedd

A felesleges ember

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 18:21
Kurvára feleslegesnek érzem magam. Semmi értelme annak hogy vagyok... Egyszerűen semmi. Mélyen elmerültem gondolataimban, és rájöttem hogy semmiből nem vagyok tehetséges, semmihez nem értek úgy kiemelkedően. Szar vagyok matekból, szar vagyok nyelvekből és Békefi tanár úr is kezdi éreztetni velem hogy ez töriböl is így van. Legszívesebben egész nap feküdnék és sírnék, olyan jól esne egy kiadós sírás. Menekülni akarok a világ elől mindenki elől, egyszerűen nem bírom. Totálisan kivagyok lelkileg és testileg is. Egy tehén vagyok, és kurvára unom hogy állandóan bámul mindenki. Utálom. Mintha nem láttak volna még nagy mellet és segget. Teljesen kivagyok... inkább megyek és megfojtom magam egy kanél vízben, azt hiszem az lesz a leghatásosabb eszköz hogy véget vessek az űrnek amit érzek idebent.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare