2010. január 17., vasárnap

Alone?

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 19:49
Úgy érzem mindenki elhagy... Anya, Dóri, Bella, Barbi, Eszti. Mindenki... nah jó nem mindenki de sok olyan akinek nem kéne.

"nekem az osztályban szinte nincs egy rendes barátnőm se, akitől tartozás nélkül elkérhetném a leckét, vagy megkérhetném, hogy szkenneljen nekem,"

Kezdődött ezzel. Ez úgy kicsit ütött nah mind1... lehet túlságosan sokat várok el egy kapcsloattól. Plusz anyám kijelenti hogy legszívesebben itt hagyna minket és elköltözne másik városba ez volt még 1 ütés és a tetejébe BDB hármas akikkel régen négyen voltunk teljesen elmennek mellölem. Tudod sajnálom hogy nem velük néztem meg a New Moon de azt akkor megkellet néznem mert E-nek szüksége volt végre egy kis kikapcsolódásra. De ezért nem kéne elhagyni engem... Szerveznek egy összejövetelt mindig együtt csináltuk erre még csak meg se hívnak... ez egy pöppet szarul esett nah mind1. Orsi még jó hogy te vagy nekem és segítesz átvészelni ezt még egy barátságot és jelen esetben 4 forog kockán nem bírnék elviselni... az túl sok lenne. D-t és ME-t még valahogy túléltem. Bár MT-t  még mindig szenvedem csak nem mutatom. De újab négyet nem bírok elviselni. Akármennyire erősnek is tűnök ez csak látszat. Szóval köszönöm neked Orsi. Nem hiszem hogy olvasod de itt most megköszönöm neked és előre köszönöm a holnap estét is úgy érzem sokat fog segíteni.( pont most hívott milyen vicces:P) .

Már alig várom a februárt:) Éljen Velence Ádivaaal:) Jeeh:P Uhh basszus mindjárt itt a szülinapja és azt se tudom mit vegyek neki:P tudom hogy olvasol szal segíthetnél nekem egy kicsIt ebben Manóóm:P .

Ismét TWILIGHT-NEW MOON-ECLIPSE-BREAKING DAWN buzi lettem. Ma csupán 3x néztem meg a twilightot és 1x a New Moon-t. Ádám sezrint függő vagyok. tudod gyerekes ez a könyv-film imádat, de ha egyszer anynira magával ragad és elvarázsol és kikapcsol, akkor nem tehetek róla. Nah mind1.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare