2010. január 22., péntek

OK...I THINK A BIG OKAY

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 20:48
Hétfő este egy volt osztály és ovis társam édesapja elhunyt egy autó balesetben. Szerdán tudtam meg és még minidg nem fogtam fel... hiszen ...még csak...áhhh... egyszerűen képtelen vagyok felfogni hogy elment hiszen ... nem tudok szavakat találni rá hogy mit érzek...

Azt hiszem tudom mitől fáj a fejem... Nem más ez mint a stressz, az idegeskedés amit ez az elvesztés dolog okoz... azt hiszem beszélni fogok a lányokkal hétfőn vagy pedig tovább elviselem ezt a szörnyű fejfájást :s


Ádi-Bádim betöltötte a 20-at. Ajándék ügyben egy ferraris tollkészletre esett a választásom. Természetesen most sem tudtam meg hogy igazán tetszik e neki mert képtelen örülni valaminek úgy ahogy azt elvárnám... nah mind1... csak reménykedni tudok hogy tényleg tetszik neki:) Ma megcsináltam a tortáját meg hiper szuper jó lett szal:) nah jó magamhoz képest:)


Eszter ha olvasod remélem tudod hogy ott kell lenned holnap a bulin és ott aludhatsz Ádiéknál, legalábbis azt mondta de olyan helyzetbe fogsz kerülni mint Erik ha nem bánod:P De nyugi nem vagyok hangos:P És nem kell félned hogy meglátsz fekete bugyiban mivel nem igen lesz rajtam:P

Már várom a holnapi bulit...:P VÉGRE KICSIT KIKAPCSOLÓDOK:)

Móni, Kata hiányoztok :( már várom hogy hétfőn találkozzunk:)

Találtam egy nagyon jó kis oldalt.) Ahh remélem tudok csatlakozni most fog kiderülni:)

http://mitwilightunk.forumx.hu/index.php?mforum=mitwilightunk

Fantasztikus egyszerűen fantasztikus:)

2 megjegyzés:

Ә on 2010. január 25. 11:43 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ә on 2010. január 25. 11:45 írta...

bocsi, hogy nem mentem el, tudod mi volt a baj. a legjobban azt sajnálom hogy nem röhöghettem magamba és nyukálhattam odalenn miközbe ádival akcioztok. NAJÓNEMÁM. ennyire nem vagyok ám perverz... vagy mégis?! :"D ♥

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare