2009. november 10., kedd

Bejegyezte: Petiteliptai dátum: 1:20
Fenomenális napnak néztem az elébe ma. Kezdödött az egész ezzel a vezetés dologgal. Egész reggel a matek és a francia dolgozaton járt az eszem és természetesen nem tudtam a vezetésre koncentrálni.De ma kivételesen nyugodt voltam és nem veszekedtem apával. Természetesen a matekdoga szar lett mert ismét gyökérségeken szúrom el amiket tudok... nah mind1. Még jóh hogy orvosira annyira nem kell.Pedig szeretem a matekot csak szétszórt vagyok. Jah igen orvosság... 14 éves korom óta mérnök akartam lenni. Építész-Építő majd Villamos mérnök.De aztán mindenki leakart beszélni h nehéz lesz stb stb. De mondom nekem menni fog. Persze az álom az mindig is az orvosi volt. De háth mellette nem lehet gyerekem nekem meg az az első. Nah mind1. De csütörtökön hatalmas fordulatot vett a kis életem eldöntöttem h orvos leszek képes leszek rá gyerekkel is.Úgyhogy felvettem emelt bioszt (persze amilyen idióta szerencsétlen vagyok, utsó közép biosz órámon bekaptam életem első biosz 1ét) Tiszta szégyen. Nah mind1.Szóval ha felvesznek SZTE-ÁOK-ra akkor dokinéni leszek:P Na háth ez volt a délelőttöm.



Szexi dokinéni:P Private Practice...
Bár belőlem biztos nem válik ilyen szexidokinéni ekkora seggel.Még a melleim stimmelnek...de a többi hanyagolandó...














Néhény szó a délutánomról. Csajokkal(Kata és Móni) egész délutánt át beszélgettünk mindenféléről.Mire Móni megszólal hogy

-Nektek feltünt már hogy 4 órája csak a szexről dumálunk??
(Én)-Ha feltünt volna mindig arrol beszélünk...

és folytattuk is tovább...szóba jöttek még a pókok... amiket mind3an utálunk


Végül Móni megállapította hogy az élet mindenhogy rávezethető a szexre magyarán az élet egy nagy szex:) 
Nah hát nyugodalmas szép éjszakát...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Kisliptai Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare